Kelionė į Slovėniją

Slovėnija – tai nedidukė valstybė, tarsi įsprausta tarp Austrijos, Italijos, Vengrijos, Kroatijos bei Adrijos jūros. Didingi Alpių kalnai ir slėniai, upės ir kriokliai, ežerai, miškai, paslaptingosios karstinės olos, šilta smaragdinė jūra, alyvmedžių giraitės, vynuogynai bei gausus istorinis palikimas – tai Slovėnijos veidas

1 d. Anksti ryte išvykstame iš Vilniaus. Kelionė per Lenkiją, Čekiją. Nakvojame kur nors Čekijos viešbutyje.

2 d. Papusryčiavę keliaujam per Čekiją, Austriją. Aplankome Alpių ežerą Bledą. Romantiškos kalnų panoramos iš ežero pilies bokšto. Vakare atvykstame į Tolminą, kurortinį centrą, įsikūrusį smaragdinės Sočos ir Tolminka santakoje. Nakvynė viešbutyje.

3 d. Papusryčiavę. Išvykstame į Tolminkos tarpeklius – giliausią Triglavo parko vietą, kur susilieja Tolminkos ir Zadlaščicos upės. Vaikščiojame  turistiniais takeliais, aplankome Velnio tiltą, Lokio galvos uolą, Dantės olą, įkvėpusią Dantę rašant „Dieviškąją komediją“. Po pietų imam raftingą. Siūlome lengvesnį plaukimo kelią Sočos upe (apie 7 km.), skirtą šeimoms ir nereikalaujantį specialaus pasiruošimo. Gidai praveda instruktažą bei pademonstruoja irklavimo pagrindus. Baigus raftingą, iškyla upės pakrantėje. Norintiems pažaisti tinklinį ar krepšinį yra sporto aikštelės. Nakvynė viešbutyje.

slovenija4 d. Kajakingas. Tai plaukimas, kai valteleje vienas asmuo irkluoja “laukine” upe. Pradedantieji bus mokomi irklavimo pagrindu, o įgūdžiai bus testuojami ramiausioje upes dalyje. Taip vyksta dešimties valandų kursai tiems, kurie norėtų pajusti savęs “kajako” bei upes darną. Gabiausieji mokomi sudėtingiausių irklavimo būdų, kurie pravers įveikiant putojančius slenksčius, bangas. Pagrindinis šio mokymo akcentas – “eskimo apsisukimas”. Išvykstame i Gorišką Brdą – vynuogynų karalystę. Vynų ir sūrių degustacija, Sventa Gora piligrimu centras isikūręs aukštai kalnuose. Nakvynė viešbutyje.

5 d. Pusryciai. Keliaujame į Idrijos gyvsidabrio šachtas. Senas šachtininkų miestelis garsėja tradiciniais nėriniais ir tradiciniais patiekalais. Franijos karo ligoninė Pasicos perėjoje, gaivios maudynės kalnų upėje ir pietūs nacionaliniame restorane. Alternatyva ekstremalaus sporto megėjams – kajakingas. Nakvynė viešbutyje.

6 d.Pusryciai. Keliaujame į Breginjį – tai tradicinis slovėnų kaimelis, išlikęs po žemės drebejimo. Šiandien čia isikūręs Liaudies buities muziejus po atviru dangumi. Maudynės šilčiausioje Nadičos upėje prie Napoleono tilto. Pietaujame Kobarido kurortiniame miestelyje. Žygis pesčiomis prie ispūdingo Kozijako krioklio. Vakare grįžtame i viešbutį.

7 d. Siūlome poilsį, žygį kalnuose arba pramogas ekstremalių sporto šakų mėgėjams. Rekomenduojame kanjoningą, o drąsiausiems hidrospydą. Pasirinkę kanjoningą išvyksta į nuostabų, beveik civilizacijos nepaliestą Trebuta slėnį. Kanjoningas – tai tiesiog nusileidimas kriokliais, tinkamas visiems: suaugusiems ir vaikams. Hidrospydas – tai plaukimas putojančia upe per slenksčius ir bangas. Plaukiame specialiai modifikuotu plaustu, taip pat užsidedami plaukmenys, kurie yra privaloma įrangos dalis.  Tokio tipo plaukimas reikalauja fizinio ir psichologinio pasirengimo, nes plaukiama “audringiausia” Sočos upės tėkme. Grįžtame į Tolminą. Vakarienė nacionaliniame restorane. Ragaujame tradicinę jotą. Nakvynė viešbutyje.

8 d. Pusryčiai. Diena kalnuose. Vykstame i turistų ir poilsiautojų pamėgtą miestelį Trentą, pačioje Triglavos draustinio šerdyje. Pakeliui aplankome vieną aukščiausių Triglavos parke Bokos krioklį. Siūlome pasivaikščiojimą kalnū takeliais, vedančiais link Sočos ištakų. Pietūs kalnų restoranėlyje, po kurių galėsime pasigrožėti kalnų panorama nuo Virčic perėjos (1612 m.) iš kur matyti Triglavos viršukalnė, arba aplankyti Triglavos parko gamtos muzieju.

9 d. Pusryčiai. Ryte išvykstame į Postojną Jamą – didžiausią stalaktitų – stalagmitų olą Europoje (jos ilgis – beveik 20 km…) arba į oloje išskaptuotą Predjamos pilį, esančią netoliese. Kelionė prie Adrijos jūros. Poilsis Pirane – miniatiūriškoje Venecijoje. Vakare išvykstame į Krokuvą. Naktis autobuse.

10 -11d. Kelionė namo per Austriją, Čekiją, Lenkiją. Krokuva. Senamiestis, vandens atrakcionų parkas.